,,Kreativita není talent, je to způsob myšlení."

pondělí 7. května 2018

Černobílý svět

Černobílé hračky. Ani já jsem nevěděla, že pro miminko je mnohem lepší mít černobílé hračky, než ty pestrobarevné. Naštěstí jsem se to dozvěděla včas a malé jsem vyráběla černobílé kartičky se zvířátkama. Všichni, co znám, se snaží svému ještě nenarozenému dítku nachystat tu nejbarevnější výbavičku či hračky, protože miminko je přeci miminko a musí mít všechno barevné. Opak je pravdou.

Zrak je u miminek nejméně vyvinutý smysl, a tak je logické, že barvy jsou mu k ničemu. Novorozenec vidí 30x méně, než dospělý člověk a vidí na vzdálenost 20-25 cm, neumí rozeznat barvy, proto je důležité, aby mezi barvami byly velké kontrasty (bílá x černá x červená). Víc o zraku miminek doporučuju přečíst zde.

No, hledala jsem nějaké krásné černobílé hračky a hlavně puzzle a narazila jsem na stránku černobíléhračky.cz, kterou založil pár, k čemuž je inspirovala jejich dcerka.

Najdete tam strašně krásné černobílé a jinak kontrastní hračky od knížeček po muchláčky, motivační panely či hrací deky. My máme knížečku a rozhodně u ní asi neskončíme.

Naše Mia si jen tak nějakou hračku nevezme, přesněji řečeno; má teprve dvě, které pořádně vezme do ruky. Ale když jsem ji ukázala knížečku z černobíléhračky.cz, vzala si ji hned a nechtěla ji pustit z rukou (jak jste mohli vidět krom rozbalování balíků na mých instastories). Opravdu se jí líbí a jde vidět, že si ji očima fakt prohlíží. Bodejť by ne.

Chtěla jsem Vám jen říct, čtěte, zjišťujte, občas to, co si myslíme, že je správně, správně není. Dopřejte malým láskám trochu černobílého světa z černobíléhračky.cz, sledujte jejich stránku na FB, sledujte můj instagram a
mějte se krásně,
BVilain 🌸

Žádné komentáře:

Okomentovat